وزیر علوم:

دانشجویان مراكز موردتأیید وزارت علوم نگران ارز نباشند

دانشجویان مراكز موردتأیید وزارت علوم نگران ارز نباشند زارا: وزیر علوم با بیان این كه منتظر تصمیم نهایی و اعلام تغییر رویكرد بانك مركزی در ارتباط با تأمین ارز دانشجویی هستیم، اظهار داشت: امیدواریم تصمیم نهایی هرچه سریع اعلام گردد چون مطلب قطعی در دست نداریم، اما اساساً دانشجویانی كه روال تحصیل آنها درست و با استفاده از مراكز موردتأیید وزارت علوم انجام گرفته، نباید نگران تأمین ارز موردنیاز خود باشند.


دكتر منصور غلامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: در مورد ارز دانشجویی در ۶ ماه اول با همكاری بانك مركزی مشكلی نداشتیم، مگر این كه به دلیل كندی روال تأمین ارز و تعداد زیاد درخواست ها كمی تأخیر وجود داشت. اما با تغییر نگاهی كه بانك مركزی در ارتباط با تأمین ارز دانشجویی داشته، منتظر تصمیم نهایی و اعلام آن هستیم.
وی در ارتباط با تمهیداتی كه دولت برای تأمین ارز دانشجویی دانشجویان در نظر گرفته است، اظهار بی اطلاعی كرد و اظهار داشت: بانك مركزی باید تصمیم خویش را در ارتباط با این ارز اعلام نماید ولی ما درخواست ها و نیازهای خویش را اعلام نموده ایم و منتظر اعلام نظر بانك مركزی هستیم.
وزیر علوم علت این وقفه در ارتباط با تأمین ارز دانشجویی را، تغییر ریاست بانك مركزی عنوان نمود و اضافه كرد: با تغییر رئیس كل بانك مركزی كمی در تأمین ارزهای دانشجویی وقفه افتاد و یا تأخیر صورت گرفت. چون كه هر رئیس جدید سیاست ها و برنامه های خویش را دارد و پیگیری می كند. امیدواریم كه هرچه زودتر پاسخگوی نیازها و درخواست ها باشند.



1397/06/12
21:10:53
5.0 / 5
5023
تگهای خبر: ارز , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است