رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد:

ظرفیت عظیم اساتید به شتاب تحولات انقلابی كمك نماید

ظرفیت عظیم اساتید به شتاب تحولات انقلابی كمك نماید زارا: رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اظهار داشت: واحد های دانشگاهی برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه، باید در تصمیم گیری ها ملاحظه های غیرانقلابی را كنار بگذارند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد در جمع مسئولان كانون های بسیج اساتید استان مركزی كه در واحد اراك برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت عظیم اساتید در استان باید به شتاب تحولات انقلابی در دانشگاه كمك كنند.
وی در ادامه اضافه كرد: مسئولان واحدهای دانشگاهی برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه باید ملاحظه های غیرانقلابی را در تصمیم سازی و تصمیم گیری كنار بگذارند و از خرد جمعی نهادهای انقلابی بهره ببرند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، دكتر هاشمی ضمن گلایه از اینكه بعضی از مسئولان به حركت های انقلابی انگ تندروی می زنند و نیرو های مومن و حزب الهی را تندرو معرفی می كنند، اظهار داشت: این حرف ها عین اهداف نظام سلطه است و این روحیه استكباری و سازشكارانه كه نمی تواند نیروهای انقلابی را تحمل كند، در دانشگاه آزاد اسلامی جایی ندارد.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد در انتها اظهار داشت: سیر تكوینی اقشار مختلف بسیج از ابتدای انقلاب تابحال مبین حضور در عرصه های نیاز انقلاب و نظام است.



1397/06/01
13:40:05
5.0 / 5
4129
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است