اهدای جایزه میلیاردی به ۳ مشتری خوش شانس بانك صادرات ایران

اهدای جایزه میلیاردی به ۳ مشتری خوش شانس بانك صادرات ایران زارا: ​سه برنده خوش شانس باشگاه مشتریان بانك صادرات ایران، سه میلیارد ریال جایزه نقدی دریافت نمودند.



به گزارش زارا به نقل از مهر و به نقل از بانك صادرات ایران، رقیه پاكدامن لاهیجی از استان گیلان، رویا رادنیا از استان هرمزگان و ابوالفضل ریحانی از استان همدان، هر یك برنده جایزه یك میلیارد ریالی كمك هزینه خرید منزل مسكونی در طرح ارزش سپهر باشگاه مشتریان بانك صادرات ایران شدند.
بنابراین گزارش، باشگاه مشتریان بانك صادرات ایران در جهت تولید ارزش افزوده بیشتر جهت استفاده كنندگان خدمات نوین بانكی و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان، طرح های تشویقی مختلفی را در دوره های سه ماهه و ۹ ماهه با اختصاص جوایز نقدی به ارزشی بالغ بر هفت میلیارد ریال عرضه می كند.
«طرح فروش طلایی» با ۲۳۰ فقره جایزه نقدی به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال برای دارندگان پایانه های فروش، طرح «بهارانه» با هدف استفاده از درگاه های بانكداری الكترونیك با ۹۰ فقره جایزه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و همینطور طرح «برگ برنده» به منظور عرضه خدمات بانكی به مشتریان بانك و در جهت ترغیب و تشویق آنها برای بهره مندی از جوایز مربوط به تسویه چك های واگذاری سایر بانك ها در شعب بانك صادرات ایران، با ۱۳۵ فقره جایزه به ارزش ۲.۳ میلیارد ریال در این باشگاه در حال برگزاری است.
فهرست برندگان قرعه كشی این طرح ها بعد از قرعه كشی در آبان ماه ۱۳۹۷ مشخص و اعلام خواهد شد.
مشتریان بانك می توانند جهت اطلاع از جزئیات بیشتر طرح ها به آدرس سایت باشگاه مشتریان بانك صادرات ایران به نشانی: https: //club.bsi.ir رجوع كنند.
ساعت كار بانك صادرات ایران تغییر كرد
بانك صادرات ایران در جهت اجرای بخشنامه استانداری تهران و به منظور صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی، ساعات كار شعب خویش را در استان تهران تا آخر تیرماه تغییر داد.
طبق اعلام روابط عمومی بانك صادرات ایران، ساعت كار شعب این بانك در استان تهران از ۱۶ تا ۳۱ تیر ماه سال جاری، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۷ تا ۱۴ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۱۲: ۳۰ تعیین شده و عرضه انواع خدمات به صورت حضوری بانكی به مشتریان در این ساعات قابل انجام است. صرفه جویی در مصرف انرژی در فصل گرم سال دلیل اصلی تغییرات ابلاغ گردیده به بانكها بوده است.
همچنین به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان، شعب كشیك این بانك تا ساعت ۱۶ آماده خدمات دهی به مشتریان هستند.
براساس این گزارش، بانك صادرات ایران بر بسترهای الكترونیكی نوین و متنوع، مطابق با استانداردهای روز دنیا هم به صورت شبانه روزی در طول هفته، آماده خدمت رسانی به هموطنان است.

1397/04/16
17:07:41
5.0 / 5
5071
تگهای خبر: ارز , بانك , برند , جایزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است