قائم مقام وزیر علوم تاكید كرد

ضرورت ترویج فعالیت های تیمی بین رشته ای در دانشگاه ها

ضرورت ترویج فعالیت های تیمی بین رشته ای در دانشگاه ها زارا: قائم مقام وزیر علوم برلزوم ترویج فعالیت های تیمی بین رشته ای در دانشگاه ها تصریح كرد و اظهار داشت: دانشگاه ها باید كارهای تیمی بین رشته ای را در دانشگاه ترویج داده و از همكاران و مسئولان ذیربط در رابطه با صنعت هم در پروژه ها استفاده كنند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر عبدالرضا باقری در این آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی سهند، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: امروزه باید روی ترویج علم در دانشگاه ها كار نماییم چون كه هیچ مشكلی امروز در جامعه بدون استفاده از داده و تصمیم گیری های درست صورت نمی گیرد.
ایشان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با استادان در خرداد ماه سال جاری، بر ضرورت درگیر كردن دانشگاه ها در حل مسائل و مشكلات، تربیت اخلاقی، فرهنگی و هویتی دانشجویان و تحول دائم و اصلاح مستمر تاكید كرد.
دكتر باقری تصریح كرد: طبیعتاً به منظور ارتقای كیفی دانشگاه ها، بها دادن به ایده های دانشجویان و فراهم كردن زمینه های خلاقیت و نوآوری دانشجویان باید مدنظر قرار گیرد و بهتر است از دانشجویان دوره تحصیلات تكمیلی برای انجام پروژه های كارشناسی استفاده نماییم.
به گزارش اداره كل روابط عمومی وزارت علوم در انتها این مراسم دكتر باقری با اهدای تقدیرنامه وزیر علوم به دكتر رسول آذری خسروشاهی از خدمات وی در زمان تصدی ریاست دانشگاه صنعتی سهند قدردانی و حكم سرپرستی دكتر احمدرضا مصطفی قره باغی را به وی ابلاغ نمود.



1397/04/05
13:17:21
5.0 / 5
4468
تگهای خبر: دانشگاه , صنعت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است