رییس صندوق رفاه دانشجویان خبر داد

پرداخت ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان دكتری از ابتدای سال

پرداخت ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان دكتری از ابتدای سال زارا: مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات در سه ماهه اول سال جاری به دانشجویان دوره دكتری اطلاع داد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، ذوالفقار یزدان مهر با بیان این خبر اظهار نمود: با تامین اعتبارات لازم برای پرداخت وام های دانشجویان دكتری و همینطور وام ضروری سایر مقاطع تحصیلی امكان ثبت نام و تقاضای وام مذكور از اول تا بیستم خرداد ماه فراهم شده بود.
وی اضافه كرد: در دور جدید ثبت نام وام های دانشجویی در بخش وام تحصیلی ویژه دانشجویان دكتری، ۱۰ هزار و ۱۴۰ نفر متقاضی دریافت وام بودند كه ثبت نام آن ها صورت گرفت و مبلغ ۱۸ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان برای تأمین آن در نظر گرفته شده است.
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به وام تحصیلی ویژه دانشجویان دكتری كه بانك های عامل پرداخت می كنند، اشاره نمود و اظهار داشت: برپایه تفاهم نامه ای كه سال گذشته برای پوشش بهتر این وام تدوین شده است، در دوره جدید ۸ هزار و ۳۱۶ دانشجو متقاضی دریافت این وام با استفاده از آن بانك هستند كه مبلغ ۱۷ میلیارد و ۴۶۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تأمین اعتبار در نظر گرفته شده است.
یزدان مهر اضافه كرد: برای وام ضروری ویژه دكتری هم ۲ هزار و ۵۳ دانشجو متقاضی دریافت وام هستند كه ۶ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان برای آن تامین اعتبار شده است.
وی اظهار داشت: در بخش وام ضروری سایر مقاطع تحصیلی هم ۱۴ هزار و ۹۰۵ متقاضی داریم كه مبلغ ۹ میلیارد و ۳۶ میلیون و ۵۹۳ هزار تومان برای پرداخت آن تأمین اعتبار شده است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه كرد: درمجموع امسال ۳۵ هزار و ۴۱۴ دانشجو متقاضی دریافت وام بودند كه خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته، محدودیتی در پرداخت وام به این دانشجویان نداریم.
یزدان مهر اضافه كرد: وام تحصیلی ویژه دكتری برای هر دوره سه ماهه به مبلغ ۱۸ میلیون ریال (از طریق صندوق) و ۲۱ میلیون ریال برای دریافت كنندگان وام با استفاده از بانك توسعه تعاون می باشد.
مشاور وزیر علوم اظهار داشت: همینطور وام ضروری ویژه دكتری به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای هر دانشجو یكبار در طول مقطع تحصیلی پرداخت می گردد.
رییس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان كرد: وام ضروری عادی تا سقف ۶ میلیون ریال برای دانشجویان كاردانی، كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد.
به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، یزدان مهر در ادامه اضافه كرد: همانطور كه در موقع ثبت نام اعلام نموده بودیم كه به محض تایید و ارسال لیست توسط معاونان محترم دانشجویی دانشگاه ها، صندوق در حداقل زمان ممكن فرآیند پرداخت را آغاز میكند، خوشبختانه با همكاری خوب برخی دانشگاها هم اكنون وام تعداد زیادی از دانشجویان به حسابشان واریز شده است.




1397/03/25
12:36:38
5.0 / 5
4375
تگهای خبر: بانك , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است