بر اساس آمارهای وزارت صنعت؛

افزایش تولید در بازار خودرو

افزایش تولید در بازار خودرو به گزارش زارا بر مبنای اعلام وزارت صنعت، در شهریورماه امسال، تولید انواع خودرو به طور میانگین ۱۳. ۱ درصد افزایش پیدا كرد.



به گزارش زارا به نقل از مهر، تولید انواع خودرو در شهریورماه امسال، از ۹۳ هزار و ۵۸۷ دستگاه در شهریور ماه سال قبل به ۱۰۵ هزار و ۸۴۳ دستگاه رسیده، ضمن اینكه تولید انواع سواری با رشد ۱۴. ۶ درصدی همراه بوده و از ۸۵ هزار و ۷۸۵ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۵ به ۹۸ هزار و ۲۷۳ دستگاه افزایش یافت.
تولید انواع ون اما نزولی بوده و با افت ۱۵. ۸ درصدی از ۳۸ دستگاه در شهریور ماه سال قبل به ۳۲ دستگاه رسید؛ این در شرایطی است كه شهریور ماه تولید انواع وانت هم با افت ۶. ۶ درصدی همراه بوده و از ۶۳۷۷ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۵ به ۵۹۵۹ دستگاه كاهش یافت.
تولید انواع مینی بوس و میدل باس هم ۸. ۶ درصد كاهش یافته و از ۸۱ دستگاه در شهریور ماه سال قبل به ۷۴ دستگاه رسید. همینطور در این مدت تولید انواع اتوبوس ۲۰۱. ۴ درصد رشد داشته و از ۷۳ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۵ به ۲۲۰ دستگاه افزایش یافت.
تولید انواع كامیونت، كامیون و كشنده هم با افزایش ۴. ۲ درصدی همراه بوده و از ۱۲۳۳ دستگاه در شهریور ماه سال قبل به ۱۲۸۵ دستگاه رسید.
 

1396/07/14
18:41:11
5.0 / 5
4757
تگهای خبر: تولید , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است