در گفت وگو با ایسنا اعلام شد

امكان فروش غذای ذخیره شده دانشجویان دانشگاه تهران فراهم گردید

امكان فروش غذای ذخیره شده دانشجویان دانشگاه تهران فراهم گردید زارا: معاون دانشجویی دانشگاه تهران از طریق اندازی نرم افزار فروش غذای ذخیره شده دانشجویان پس از ماه مبارك رمضان اطلاع داد و اظهار داشت: با راه اندازی این نرم افزار دانشجویان می توانند در صورت ضرورت غذای ذخیره شده خویش را به فروش برسانند و از هدررفت آن جلوگیری نمایند.



دكتر حسین به نژاد در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب، اظهار نمود: یكی از مهم ترین برنامه های دانشگاه تهران امسال این است كه به دانشجویان این اجازه را خواهیم داد كه بتوانند از سلف سرویس دانشكده ها و واحدهای دیگر دانشگاه استفاده كنند و این گونه نباشد كه دانشجوی یك دانشكده فقط از یك واحد خاص غذای خویش را دریافت كند.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: هم اكنون وضعیت به گونه ای است كه دانشجویان دانشكده یا یك پردیس فقط می توانند از سلف سرویس آن دانشكده استفاده كنند، اما با پیاده كردن این برنامه دانشجویان محدودیت مكانی برای دریافت غذای خود نخواهند داشت، ضمن اینكه میزان تردد آن ها در سطح شهر هم كاسته می شود و دانشجو در هر جا كلاس یا برنامه ای داشته باشد، می تواند از سلف سرویس آن مكان با ظرفیت مشخصی استفاده نماید.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اظهار داشت: با اجرای برنامه فوق دانشجویان می توانند فقط با عرضه كارت دانشجویی برای دریافت سرویس از سرویس های دانشكده های دیگر استفاده كنند.

دكتر به نژاد همینطور تصریح كرد: بر مبنای برنامه ای كه در معاونت دانشجویی وجود دارد، این امكان فراهم می گردد تا دانشجویان در صورتی كه نتوانند از غذای خود استفاده كنند، غذای ذخیره شده خویش را به فروش برسانند. نرم افزار این برنامه آماده شده است و از آخر ماه رمضان اجرایی می گردد.

وی اظهار داشت: با راه اندازی نرم افزار فوق، این امكان به دانشجویان داده می گردد تا غذاهای ذخیره خویش را بفروشند و از هدررفت و اسراف در این زمینه جلوگیری نمایند.



1397/03/15
15:11:19
5.0 / 5
4687
تگهای خبر: دانشگاه , سرویس , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است