برگزاری هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی در دانشگاه علوم پزشكی یاسوج

برگزاری هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی در دانشگاه علوم پزشكی یاسوج زارا: هفتمین دوره از انتخابات شورای صنفی در دو روز متوالی ویژه خوابگاه های دانشجویی و دانشكده های مختلف دانشگاه علوم پزشكی یاسوج با نظارت مسئولین ارشد دانشگاهی برگزار گردید.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، جمشید محمدی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی یاسوج نقش شوراهای صنفی در مرتفع ساختن مشكلات رفاهی دانشجویان را بی بدیل اعلام نمود و اظهار داشت: بر طرف كردن مشكلات و پاسخ به مطالبات دانشجویان از اصلی ترین وظایف معاونت فرهنگی و امور دانشجویی است.
وی اضافه كرد: پیگیری مشكلات دانشجویی در زمینه های خوابگاه ها، سلف سرویس، سرویس های رفت و آمد و سایر مشكلات رفاهی دانشجویان، از وظایف اعضای اصلی و علی البدل شورای مركزی صنفی است.
محمدی اظهاركرد: اختصاص فضایی تحت عنوان دفتر شورای صنفی همراه با امكانات مورد نیاز در جهت بر طرف نمودن مطالبات دانشجویی، از نمونه فعالیت های معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی یاسوج به حساب می آید.
همینطور علی كرم علمداری، مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی یاسوج هم اظهار داشت: هفتمین انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشكی یاسوج در 6 واحد خوابگاهی و 5 واحد و حوزه ی دانشگاهی برگزار می گردد.
وی تعداد پذیرفته شدگان در شورای صنفی بر مبنای تعداد آرا را در مجموع 105 نفر اعلام نمود و خاطرنشان كرد: در دانشكده ها و واحدهای خوابگاهی با تعداد كمتر از 200 دانشجو، 3 عضو اصلی و یك عضو علی البدل انتخاب خواهد شد.
علمداری با اشاره به اینكه در حوزه های خوابگاهی و دانشگاهی با تعداد بیش از 200 نفر دانشجو، پنج عضو اصلی و 2 عضو علی البدل انتخاب خواهد شد، افزود: 7 عضو اصلی و سه عضو علی البدل در دانشكده پزشكی به دلیل تعداد زیاد دانشجویان این دانشكده انتخاب خواهند شد.




1397/03/11
12:28:22
5.0 / 5
4392
تگهای خبر: دانشگاه , سرویس , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است