رئیس دانشگاه خبر داد

آغاز فعالیت منتخبین شورای صنفی دانشگاه زنجان از مهرماه

آغاز فعالیت منتخبین شورای صنفی دانشگاه زنجان از مهرماه زارا: رئیس دانشگاه زنجان شوراهای صنفی دانشجویان را عامل شكل دهی ارتباط سازمان یافته و نظام مند بین دانشجویان و مسئولان دانشگاه توصیف كرد و اظهار داشت: تمام واحدهای دانشگاه زنجان دارای شورای صنفی مستقل هستند كه منتخبین این شورا دور جدید فعالیت خویش را از مهر جاری آغاز خواهند كرد.



دكتر نجفیان در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب، اظهاركرد: خوشبختانه برپایه آئین نامه ابلاغی وزارت علوم در مورد شوراهای صنفی دانشجویان، انتخابات این شورا هر ساله در دانشگاه زنجان مطابق آئین نامه در تمامی واحدهای دانشگاهی برگزار می گردد.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: تا یك سال پیش فقط یك نوع شورای صنفی در دانشگاه زنجان فعال بود، اما برپایه آئین نامه جدید هم اكنون تمامی واحدهای این دانشگاه یعنی دانشكده ها و مجتمع های خوابگاهی دارای شورای صنفی هستند.

رئیس دانشگاه زنجان با تاكید بر اینكه برگزیدگان شوراهای صنفی فعالیت خویش را از مهر ماه جاری آغاز خواهند كرد، اظهار داشت: با عنایت به اینكه دوره یكساله فعالیت شوراهای فعلی به اتمام نرسیده و تا مهر ماه مهلت دارند، ازاین رو با وجود برگزاری انتخابات این شورا در اردیبهشت ماه جاری، برگزیدگان فعالیت خویش را از مهر جاری آغاز خواهند كرد.

دكتر نجفیان همینطور نقش فعالیت شوراهای صنفی دانشجویی در دانشگاه ها را موثر ارزیابی كرد و اضافه كرد: یكی از فواید حضور شوراهای صنفی در دانشگاه ها این است كه فعالیت های صنفی دانشجویان را سازماندهی می كند و بر این اساس دانشجویان به راحتی می دانند خواسته های صنفی و رفاهی خویش را از چه راهی باید پیگیری نمایند، ضمن اینكه بعنوان بازوی كمكی به مسئولان در پیشبرد اهداف و حل مشكلات هم كمك خواهند كرد.

وی خاطرنشان كرد: شكل گیری ارتباط نظام مند بین دانشجویان و مسئولان دانشگاه با استفاده از شوراهای صنفی امكان پذیر است و دانشگاه هم با عنایت به اینكه شوراهای صنفی بعنوان نهاد قانونی تعریف شده هستند، از نظرات و عقاید آن ها در سیاست گذاری و تصمیم گیری استفاده خواهد نمود و ضمن اینكه هم اكنون رابطه متقابل و نزدیكی بین این شوراها و مسئولین در دانشگاه زنجان وجود دارد.



1397/03/07
13:30:10
5.0 / 5
4356
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است