افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مركز تست درایو رنو

افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مركز تست درایو رنو زارا: برای اولین بار در ایران پیست مدرن و منحصر بفرد تست درایو نگین خودرو، مطابق با استانداردهای جهانی درحال آماده سازی است.



به گزارش زارا به نقل از مهر و طبق اعلام شركت نگین خودرو، این پیست به منظور تسهیل شرایط انتخاب برای علاقمندان خودروهای رنو، بزودی در شرق تهران افتتاح می گردد.
پروژه تست درایو شهری خودروهای رنو كولئوس و تلیسمان كه از ۶ ماه پیش كماكان در شعب شركت نگین خودرو در تهران و ۱۲ شهر دیگر كشور برگزار می شود، بزودی در پیست اختصاصی تست درایو نگین خودرو دنبال خواهد شد.

انتخاب آگاهانه همواره حق مشتری بوده و هست. امروزه در تمامی كشورهای بزرگ و پیشرفته، تست و رانندگی با خودروی مورد علاقه مشتری از مراحل اصلی پیش از خرید محسوب شده و برندهای خودرویی موفق با اطمینان از كیفیت محصولات و توان رقابتی بالا، این امر را اكیداً سفارش می كنند.
در پی پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ایران توسط نگین خودرو، پروژه تست درایو خودروهای رنو كولئوس و رنو تلیسمان از مهرماه سال قبل شروع شد و در ۵ شعبه شهر تهران و ۱۲ شعبه در شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، تبریز، مشهد، اهواز، رشت، همدان، قزوین، بابلسر، ساری و لواسان بصورت گسترده اجرا شده و همچنان در شهرهای منتخب ادامه دارد.
جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و انجام تست درایو، به وبسایت رسمی شركت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.


1397/02/17
12:56:28
5.0 / 5
4615
تگهای خبر: استاندارد , شركت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است