دبیر شورای انجمن های علمی دانشگاه بیرجند:

ممیزی پیش از چاپ نشریات دانشجویی حذف گردیده است

ممیزی پیش از چاپ نشریات دانشجویی حذف گردیده است زارا: دبیر شورای هماهنگی انجمن های علمی دانشگاه بیرجند اظهار داشت: برای نشریات دانشجویی دیگر ممیزی پیش از چاپ وجود ندارد.


حمید بهدانی، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهاركرد: برای دسته بندی نشریات باید اول آنها را رسته بندی كرد و هر كدام از نشریات را باتوجه به موضوعاتی كه به آن می پردازند در رسته مربوط خودش جای داد.
دبیر شورای هماهنگی انجمن های علمی دانشگاه بیرجند در مورد فعالیت نشریات در سطح دانشگاه بیرجند عنوان كرد: با عنایت به اینكه برخی نشریات به صورت گاهنامه درآمده تعداد نشریات نسبت به گذشته كمتر شده است.
بهدانی با اشاره به اینكه در نشریات دانشجویی دیگر ممیزی پیش از چاپ وجود ندارد، اظهار داشت: اگر بخواهیم موانع پیشروی نشریات را بگویم شاید پیمودن مسیر اداری برای چاپ یك نشریه دانشجویی توسط مدیر مسئول و وجود مطالب جنجال برانگیز از موانع پیشروی یك نشریه دانشجویی باشد.
وی اضافه كرد: نشریات دانشگاه به نسبت قبل در حد كمتری تولید علم می كنند اما در دانشگاه بیرجند نشریاتی داشته ایم كه نشریات تولیدی با مطالب نو و جدید بوده است.
دبیرشورای هماهنگی انجمن های علمی دانشگاه بیرجند در مورد كارآمدی بهتر نشریات دانشگاه بیرجند تصریح كرد: در مرحله اول باید به صدمه شناسی نشریات بپردازیم كه بدانیم چرا تعداد نشریات نسبت به گذشته كمتر شده و چرا تیم های جدید در نشریات حالت منفعلانه به خود گرفته اند.
بهدانی افزود: پس از صدمه شناسی باید یكسری دوره های تخصصی برگزار گردد به جهت اینكه بتوانیم نشریات در سطح بالایی تولید و منتشر نماییم.
وی خاطرنشان كرد: باید حمایت هایی از نشریات صورت بگیرد كه این حمایت ها شامل؛ داوری نشریات و برگزاری جشنواره برای نشریات است.




1397/01/01
12:24:10
5.0 / 5
4554
تگهای خبر: تولید , دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است