مجموعه ورزشی شهر در منطقه زلزله زده سر پل ذهاب احداث می شود؛

پیام مدیر عامل بانك شهر به مناسبت گرامیداشت روز شهدا

پیام مدیر عامل بانك شهر به مناسبت گرامیداشت روز شهدا زارا: مدیرعامل بانك شهر همزمان با سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) در خصوص تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز شهدا پیام تبریكی را صادر كرد.



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از مركز ارتباطات و روابط عمومی، متن این پیام به شرح زیر است:
«یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
تكریم شهیدان، تكریم از خودگذشتگی و جانفشانی است. تكریم دل های روشن به نور عشق و پاكی و مهربانی است. شهیدان عزیز ملت ایران، جان خویش را نثار آرمان های والا كردند و رضای خداوندی را بر آرزوهای كوچك زمینی برگزیدند.
ما مردمان ایران زمین، آرامش و امنیت امروز سرزمین عزیزمان را مدیون ایثار و از جان گذشتگی شهیدان هستیم. از خودگذشتگی شهیدان بود كه اسلام، استقلال وآزادی را به ملت ایران هدیه كرد و ادای حق بزرگ آنان و تكریم یاد و نام آنان نشانه وفاداری به ارزش های والای این انقلاب است.
اینجانب ضمن پاسداشت این روز گرامی در تاریخ پرشكوه كشورمان، به خانواده محترم شهدا، جانبازان و مفقودین درود می فرستم و از درگاه خداوند بزرگ اجری عظیم برای آنان آرزومندم.»

احداث مجموعه ورزشی شهر در منطقه زلزله زده سر پل ذهاب
از سوی دیگر و طبق اعلام مركز ارتباطات و روابط عمومی بانك شهر، هوشنگ بازوند با اشاره به اقدامات انجام شده از جانب بانك ها به منظور بازسازی مناطق زلزله زده اظهار نمود: شبكه بانكی از ابتدای این حادثه برای كمك اعلام آمادگی كرد و مدیر عامل بانك شهر بعنوان نماینده بانك های خصوصی چندین بار در منطقه حضور یافت و موضوعات مورد نظر با حضور ایشان بررسی گردید.
وی اضافه كرد: طی این مدت، محورهایی همچون سرمایه گذاری بانك های خصوصی در جهت كمك رسانی به این مناطق با حضور دكتر پورزرندی مدیرعامل بانك شهر صورت گرفت و انتظار داریم سرعت پرداخت تسهیلات از جانب بانك های عامل بیشتر شود تا زحماتی كه انجام می گردد مثمر ثمر باشد.
استاندار كرمانشاه در ادامه از تلاش تمامی مدیران و بخصوص مدیرعامل بانك شهر بعنوان نماینده بانك های خصوصی در اختصاص هزینه های تبلیغاتی و چاپ و انتشار سررسیدهای آخر سال برای كمك به مناطق زلزله زده كرمانشاه قدردانی كرد.
گفتنی است، كلنگ زنی سالن ورزشی «شهر» در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب، فردا بیست و سوم اسفندماه با حضور استاندار كرمانشاه، مدیرعامل بانك شهر و تنی دیگر از مدیران شهری در این منطقه انجام می گردد.

1396/12/24
17:55:26
5.0 / 5
5297
تگهای خبر: بانك , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است