رئیس اتاق اصناف ایران اعلام كرد:

الزام درج قیمت كالا در واحدهای صنفی

الزام درج قیمت كالا در واحدهای صنفی زارا: رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت حذف درج قیمت فقط در كارخانه است و واحدهای صنفی همچنان ملزم به نصب برچسب قیمت می باشند.



به گزارش زارا به نقل از صدا و سیما، علی فاضلی با بیان اینكه ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت فقط برای شیرینی و شكلات است، افزود: براساس قانون نظام صنفی، درج قیمت كالا در واحدهای صنفی الزامی بوده و كنترل بازار از سوی بازرسان براساس این قانون انجام می شود.
وی با اشاره به اینكه وزیر صنعت می تواند فقط حذف درج قیمت از كارخانه را اعلام كند، گفت: بر اساس این دستورالعمل وزیر صنعت، درج قیمت تمام شده كالا از سوی كارخانه حذف خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینكه در نشست مشترك با وزیر صنعت، معدن و تجارت نواقص این دستورالعمل بررسی و رفع خواهد شد، ادامه داد: برای جلوگیری از گران فروشی و سوء استفاده در واحدهای صنفی، قیمت تمام شده كالای صنعتی در فاكتور فروش حتما لحاظ می شود و سازمان تعزیرات آن را بررسی خواهد كرد.
گفتنی است امروز رسانه ها از صدور ابلاغیه ای از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر الزامی نبودن درج قیمت روی كالاهای بسته بندی شده خبر داده اند.
 

1396/05/27
23:41:45
5.0 / 5
5099
تگهای خبر: قیمت , وزارت صنعت، معدن و تجارت , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است