پشت پرده حذف سریال حشاشین و خبرهایی از هوتن شکیبا و محمد بحرانی

پشت پرده حذف سریال حشاشین و خبرهایی از هوتن شکیبا و محمد بحرانی به گزارش زارا، پاسخ وزیر ارشاد در رابطه با ساخت فیلم بدون مجوز رسول اف، تغییر دبیر جشنواره فیلم فجر، جشنواره کن در آستانه یک افشاگری بزرگ، جزئیات برگزاری سوگواره بین المللی سفینهالنجاه، خبرهایی از نمایشگاه کتاب، رونمایی از تابلویی برای امام رضا(ع)، پشت پرده سریال حشاشین، توضیحاتی در رابطه با مجموعه موسی(ع) و... همچون اخبار امروز فرهنگی هنری ایسنا بودند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت تولید فیلمهای زیرزمینی و همینطور راه یابی فیلم «دانه های انجیر مقدس» از محمد رسول اف به کن اظهار داشت: این تخلف محرزی است. وی همینطور می گوید نمایشگاه کتاب روز جمعه انقدر شلوغ بود که نگران تردد معمولی افراد بودیم.

تغییر دبیر جشنواره فیلم فجر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت بعنوان دبیر چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر انتخاب کرد.

توصیه های محمد علی نجفی برای خواندن رمان
محمدعلی نجفی با اظهار امیدواری از این که شرایطی برای ساخت فیلم پیدا کند، به مردم سفارش می کند که اینروزها کتاب و بویژه رمان، بیشتر بخوانند.

هوتن شکیبا دوست داشت در کدام نقش بازی کند؟
هوتن شکیبا که علاقه مند بوده در فیلم «طعم گیلاس» کیارستمی بازی کند، در رابطه با خصوصیت های این هنرمند اظهار داشت: برای من کیارستمی یادآور ژست هنرمندی است که در هر شرایطی، بدون در نظر گرفتن جو غالب یک محیط هنری، تلاش می کرد آن چه را که فکر می کرد، بسازد.

جشنواره کن در آستانه یک افشاگری بزرگ
گفته می شود مقرر است فهرستی محرمانه از ۱۰ کارگردان و بازیگر مرد متجاوز در صنعت سینما در جریان جشنواره کن به صورت علنی معرفی شود، اتفاقی که می تواند جشنواره را با چالش بسیار بزرگی رو به رو کند.

تاثیرپذیری فرهنگ چینی از فرهنگ ایرانی
جی کی یون _ مدیر مرکز ایران شناسی دانشگاه چین _ با تکیه بر این که من یک ایرانی هستم در چین، اظهار داشت: فرهنگ ایران از نظر من، خود فرهنگ چینی است در جای دیگر. ایران مرکز تمدن است و بسیاری مناطق دنیا همچون چین، تحت تاثیر فرهنگ ایران بوده اند.

جزئیات برگزاری سوگواره بین المللی سفینه النجاه
دبیر کل سوگواره سفینه النجاه اظهار داشت: سوگواره بین المللی سفینه النجاه توسط عده ای از ارادتمندان سیدالشهداء پشتیبانی می شود، طراحی شده تا هرسال با موضوعات در رابطه با ایشان برگزار گردد. سال جاری مبحث این سوگواره پیراهن سیدالشهداء است.

خبرهایی از نمایشگاه کتاب؛ از آموزش خرید مجازی تا میزان فروش
استفاده از بن کتاب فقط در نمایشگاه مجازی کتاب امکان پذیر است، جهت استفاده از این مزیت لازم است، متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه فروش مجازی و تکمیل سبد خرید، از یارانه ای که به کدملی آنها اختصاص یافته استفاده نمایند.
۱۹۴ و نیم میلیارد تومان میزان فروشی است که سخنگوی نمایشگاه کتاب تا انتهای روز چهارم این رویداد از میزان فروش آن اعلام نمود.

گفت وگوی ایسنا با موسیقیدان ژاپنی که پزشکی را رها کرد!
یک آهنگساز اهل ژاپن در رابطه با موسیقی کی ـ پاپ که اینروزها در میان «نسل زد» بسیار پرطرفدار است، می گوید: «به نظر من نامگذاری مانند کی ـ پاپ بی مفهوم است. من فکر می کنم آن چه در پشت پرده چنین نام گذاری نهفته است، چیزی بیشتر از یک انگیزه اقتصادی برای تسلط بر بازار موسیقی نیست.»

تابلوی جدید روح الامین برای امام رضا(ع) رونمایی شد
آیین رونمایی از «مائده»، تازه ترین تابلوی نقاشی حسن روح الامین با مبحث عشق به ساحت نورانی و ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) امروز در تالار وحدت برگزار شد.
گزارش تصویری این رونمایی را اینجا ببینید. همینطور ویدیو ایسنا از این مراسم در اینجا قابل بازدید است.

پشت پرده سریالی که از پلت فرم های ایرانی حذف شد
یک کارشناس رسانه در رابطه با سریال عربی «حشاشین» که اخیرا پخش آن از پلت فرم ها متوقف شده است، می گوید: «حشاشین» آن طور که باید جذابیت بصری ندارد و بیشتر به نمادگرایی اهمیت داده است ضمن این که بسیار تاریخ اسلام را تحریف کرده است.

توضیحاتی در رابطه با مجموعه «موسی(ع)» و ۳ سریال تاریخی دیگر
رئیس مرکز سیمافیلم در رابطه با آغاز تولید پروژه موسی(ع) بیان کرد که صداوسیما بناست این سریال را سال جاری به تولید برساند. وی همینطور از اضافه شدن سریال های الف ویژه جدید به مرحله اقدام برای تولید اطلاع داد.

جزئیاتی از کاوش ها، فرونشست، گلسنگ ها و تخریب های عمرانی
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از صدور ۱۱۰ مجوز کاوش دیرینه شناسی در کشور اطلاع داد و در رابطه با آخرین اقدامات انجام شده برای پیشگیری از قاچاق آثار تاریخی، بحران فرونشست و گل سنگ ها در تخت جمشید، پاسارگاد و بیستون و تخریب های پروژه های عمرانی توضیحاتی داد.

چرا ۸ میلیون تومان حج به حساب یک عده واریز نشده است؟
سازمان حج و زیارت در رابطه با دلیل واریز نشدن وجوه باقی مانده از حج تمتع ۱۴۰۲ به حساب برخی از زائرین توضیح داد.
پیشنهادهایی برای خواندن:
آقای عیاری ما خیلی خوشحالیم که سینمای ایران شما را دارد
وقتی هادی حجازی فر به جای محمد بحرانی عروسک ساخت!
یک کشف تاریخی در رابطه با مونالیزا
روایت یک افسر بعثی از شهامت نیروهای ایرانی



1403/02/25
13:01:15
0.0 / 5
360
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است