6 دلیل برتری نرم افزار CRM ابری SaaS بر سیستم های نصبی

6 دلیل برتری نرم افزار CRM ابری SaaS بر سیستم های نصبی زارا: به روزرسانی ها، رفع اشکالات و سفارش سازی ها، هزینه، پرسنل و... همچون دلیلهای برتری نرم افزار CRM ابری SaaS بر سیستم های نصبی است که در ادامه مشروح آنرا می خوانید.



به گزارش زارا به نقل از مهر، وقتی به دنبال انتخاب یک راهکار جدید برای کمک به مدیریت جنبه های مختلف تجارت خود مانند نرم افزار CRM هستید، نخستین چیزی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید این است که آیا از نرم افزار CRM ابری SaaS استفاده کنید یا سیستم های نصبی.
راهکارهایی مانند نرم افزار CRM یا حسابداری آنلاین مبتنی بر سیستم ابری (SaaS) علاوه بر این که در فضای ابری میزبانی می شوند، برای دسترسی به آنها باید به اینترنت متصل باشید. در صورتیکه در سیستم های نصبی نرم افزارها مانند نرم افزار CRM روی کامپیوتر شخصی یا سازمانی نصب و اجرا می شوند. خدمات ابری مبتنی بر SaaS نخستین بار در دهه ۱۹۹۰ میلادی ارائه شدند، ولی گستره استفاده آنها به مرور افزایش یافت و در سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ سازمان های بیشتری استفاده از آنها را شروع کردند.
در این مدت خیلی از کاربران از این فنآوری استقبال کردند. بزرگترین مانع پذیرش نگرانی درمورد امنیت داده ها در فضای ابری بود. مشکل مشابهی در مورد مصرف کنندگانی که قصد خرید از آمازون داشتند و می خواستند جزئیات کارت اعتباری خودرا به آمازون بدهند وجود داشت. با بهبود اقدامات امنیتی و ورود بیشتر فروشندگان به فضای مجازی، کاربران SaaS نیز آسان تر با این مساله روبه رو شدند. باوجود نگرانی های امنیتی از حدود سال ۲۰۱۰ SaaS آغاز به رشد و پیشرفت کرد و از نظر تعداد فروشندگان و کاربران و نرخ پذیرش این دسته از نرم افزارها مانند کاربران نرم افزار CRM هرساله درحال افزایش است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد CRM، لطفاً مراجعه کنید: CRM مخفف چیست.
در سال ۲۰۱۷ مقاله ای در فوربس با عنوان: "پنج دلیل اینکه SaaS بهترین سرمایه گذاری شما برای تغییر امسال باشد" منتشر گردید که در آن هزینه ها، تعمیر و نگهداری، فضا، ارتقا سیستم و شخصی سازی ها و عملکرد آنها و مدیریت زمان بعنوان نقاط مثبت این سیستم نرم افزاری برشمرده شده بودند.
هزینه
هزینه اولیه سرویس ابری مبتنی بر نرم افزار معمولاً کمتر از خدمات نصبی است. شما نیازی به خرید و نگهداری سخت افزار ندارید، فقط به مرورگر و دسترسی به اینترنت نیاز دارید. از آنجایی که هیچ سخت افزاری وجود ندارد، به کاهش زمان مورد نیاز جهت راه اندازی که به صورتی برای شما هزینه است نیز کمک می نماید. زمان نصب، زمان آموزش و راه اندازی اینها زمان هایی که صرف می کنید در حقیقت سرمایه گذاری های زمانی شما هستند که جهت راه اندازی سیستمی مانند نرم افزار CRM انجام می شود. البته در هر دو نوع ابر و نصبی باید برای آموزش هزینه های لازم را مد نظر داشته باشید.
نگهداری
باید بگوییم که هیچ سیستمی موجب دردسر کمتر نیست. اما شما برای نگهداری از این سیستم ابری مانند نرم افزار CRM ابری نیاز به اتاق اختصاصی در دفتر کار و همین طور نیاز به سرویس و تعویض یا به روز رسانی فیزیکی ندارید. سیستم ابری می تواند به صورت خودکار از داده های شما بک آپ بگیرد. سخت افزار دقیقاً همان جایی است که باید باشد و همین طور متخصصانی که می دانند چگونه از آن نگهداری کنند. زمان بروز ایراد در سیستم نیازی به صرف وقت برای توضیحات پشت تلفن با تیم پشتیبانی برای بازنگری نحوه عملکرد سخت افزار نیست، فقط کافی است که به تولید کننده اطلاع دهید که مشکلی وجود دارد و آنها آنرا برای شما برطرف می کنند.
پرسنل
سیستم های نصبی نیاز به یک تیم اختصاصی فناوری اطلاعات دارند که برای جلوگیری از خرابی سخت افزار علاوه بر صرف وقت و هزینه بسیار برای نگهداری از آن باید بررسی های مرتب انجام دهند و بک آپ های منظمی باید گرفته شود. برای اطمینان از بک آپ گیری صحیح باید آزمایشات کامل برای بازیابی اطلاعات نیز صورت گیرد. هزینه تهویه سرورها و سخت افزار نیز باید محاسبه شود.
فضا
فضای فیزیکی مناسب برای سرورها، سخت افزارها و یک تیم آی تی پشتیبانی کننده جهت استفاده از سیستم های مبتنی بر پیش فرض نیاز است. خدمات مبتنی بر ابر به چنین فضایی احتیاج ندارند.
به روزرسانی ها، رفع اشکالات و سفارش سازی ها
ارتقاء SaaS مانند یک نرم افزار CRM ابری سریع و یکپارچه بوده و توسط فروشنده انجام می شود، همین طور بطور معمول در هزینه اشتراک نیز دیده شده است. این موجب می شود تا همیشه از تازه ترین نسخه و بدون هیچگونه نصب مجدد یا شخصی سازی مجدد خاصیت های از پیش تعیین شده استفاده کنید. هر مشکلی می تواند بلافاصله رسیدگی شده و سیستم به روز شود.
در سیستم های نصبی برخی اوقات امکان بارگزاری سفارشی سازی های انجام شده با نسخه های بعدی وجود ندارد و تغییراتی توسط خود استفاده کننده باید در سیستم صورت گیرد. همین طور در زمان ارتقاء سیستم تیم های آی تی باید تنظیمات را کامل آزمایش کرده و مجدداً در کامپیوتر های کاربران نصب و پیاده سازی کنند. بدین سبب به روز آوری بعضی از سیستم های نصبی به پرداخت اضافه هزینه علاوه بر حق پشتیبانی احتیاج دارند.
مدیریت زمان و عملکرد
زمان استقرار و نصب سرویس هایSaaS مانند یک نرم افزار CRM ابری معمولاً به شکل قابل توجهی کوتاه تر از سیستم های پیش فرض است. سیستم SaaS علاوه بر پیش گیری از هزینه های اضافه، راه اندازی و نصب در چندین منطقه، شرکت های مختلف و بخش های متنوع را آسان می کند یعنی نرم افزار CRM ابری شما می تواند در نقاط مختلف به آسانی در دسترس کاربران باشد. همین طور با توسعه کسب وکار افزودن کاربرهای بیشتر به سیستم SaaS آسان است. این سیستم ها برای اطیمنان از حداکثر عملکرد شبکه ساخته و متناسب با نیازهای کسب وکار طراحی شده اند.
یکی از آخرین نکاتی که درباب مزایای SaaS و مهمترین خاصیت آن باید بگوییم، قابلیت دسترسی است. در هر نقطه از دنیا که باشید، به آسانی می توانید به نرم افزار CRM ابری خود دسترسی داشته باشید، تنها چیزی که نیاز دارید یک مرورگر و دسترسی به اینترنت است.
به طور خلاصه، سیستم های مبتنی بر SaaS از نظر هزینه و زمان مقرون به صرفه تر هستند و برای هر نوع کسب و کاری دردسترس است. آنها بجای شرکت های استفاده کننده از نرم افزار مسئولیت امنیت، در دسترس بودن و عملکرد مفید را بر دوش می کشند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1399/10/13
13:28:26
0.0 / 5
313
تگهای خبر: آموزش , اینترنت , برتر , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است