مقامات دانشگاه سن دیگو اعلام كردند

حالا، زمان جبران خسارت مالی كرونا بوسیله دانشجویان نیست

حالا، زمان جبران خسارت مالی كرونا بوسیله دانشجویان نیست دانشگاه ˮسن دیگوˮ آمریکا اعلام نمود برای سال تحصیلی آتی شهریه خودرا ثابت نگه می دارد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، باتوجه به لطمه های اقتصادی وارد شده بر اثر پاندمی "کووید-۱۹"، دانشگاه "سن دیگو" از کمک به دانشجویان آگاهی داد و اعلام نمود که می کوشد کمک به دانشجویانی که با مشکلات مالی ناشی از کرونا مواجه بوده اند، را افزایش دهد.
این کار دانشگاه سن دیگو قسمتی از یک جنبش گسترده در میان دانشگاه های خصوصی آمریکا است که بیشترین میزان شهریه را دریافت می کنند.
بدین سان دانشگاه ها، هم به دانشجویان کمک شایانی می کنند و هم از افت شدید تعداد ثبت اسامی خود جلوگیری می کنند.
در این میان، بعضی از دانشگاه های آمریکا همچون "پرینستون" و "جورج تاون" قصد دارند در ترم بهار در میزان شهریه خود تخفیف دهند و از الان در حال بررسی شرایط برای ترم پاییز سال آینده هستند تا ببینند آیا نیاز است کارهای بیشتری برای پاییز آتی صورت گیرد یا خیر.
دانشگاه "سن دیگو" اعلام نمود که در پاییز سال آینده، ۱۴ درصد در تعداد دانشجویان جدیدالورود خود افزایش ثبت نام خواهد داشت. اما مدیران دانشگاه نگرانند که شرایط مالی، ثبت نام را برای دانشجویانی که پذیرفته شده اند، سخت تر کند.
"استفان پولتز" معاون مدیریت ثبت نام دانشگاه "سن دیه گو" اظهار نمود: با شیوع ویروس کرونا هزینه های ما افزایش یافته است و مطمئنا ضرر اقتصادی بزرگی را متحمل شده ایم، اما الان زمان آن نیست که این ضرر را بوسیله دانشجویان و خانواده های آنها جبران نماییم و این فشار را به آنها تحمیل نماییم.
مقامات دانشگاه "سن دیگو" اعلام نمودند که از شروع شیوع کرونا، بیش از ۴۰ میلیون دلار ضرر مالی متحمل شده اند و انتظار می رود در سال بعد این میزان به ۳۰۰ میلون دلار و حتی بیشتر برسد.



1399/10/06
01:44:29
0.0 / 5
836
تگهای خبر: اقتصاد , دانشگاه , دلار , مد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است