مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان تاكید كرد:

نقش آفرینی هرچه بیشتر دانشگاه ها در راه عرضه راهكارهای علمی و كاربردی برای رفع مشكلات

نقش آفرینی هرچه بیشتر دانشگاه ها در راه عرضه راهكارهای علمی و كاربردی برای رفع مشكلات لرستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان اظهار داشت: شاهد ارتقای كنی و كیفی فعالیتهای دانشگاه بوده ایم.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود در نشست صمیمی هئیت رئیسه دانشگاه لرستان با نماینده ولی فقیه در لرستان گزارش عملکرد کاری از برخی مهمترین فعالیتهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان را بیان کرد.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد کاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، همواره جذب حداکثری و دفع حداقلی بوده است و این رویکرد در آینده هم تداوم خواهد داشت.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان تصریح کرد: در دانشگاه، توانمندی و ظرفیت بالای هیئت علمی وجود دارد و بایستی بیشتر از گذشته از نقطه نظرات و دیدگاه های تخصصی اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و محققان دانشگاه لرستان برای کمک به رفع یا کاهش مشکلات و چالش های استان استفاده گردد.
حاتمی کن کبود تصریح کرد: در دانشگاه لرستان، خوشبختانه، فعالیتهای کمی و کیفی به دور از هرگونه حاشیه سازی در جریان است و شاهد ارتقای فعالیتهای کمی و کیفی در دانشگاه لرستان هستیم.
وی از حرکت کردن در راه اهداف تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب، سخن گفت و تاکید کرد: فعالیت دانشگاه ها برپایه تحقق اهداف مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای هرچه بیشتر علمی ایران اسلامی است.
حاتمی کن کبود بر نقش آفرینی و اثرگذاری هرچه بیشتر دانشگاه ها در راه عرضه راهکارهای علمی و کاربردی برای رفع مشکلات بخصوص چالش های اقتصادی جامعه و تقویت ارتباط بین دانشگاه با بخش های اجرایی دولتی و خصوصی تاکید کرد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان افزود: خوشخبتانه با تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، هم اکنون، این دانشگاه بیشتر از ۲۰۰ دانشجوی خارجی (غیرایرانی) دارد که نشان دهنده حرکت رو به رشد دانشگاه لرستان در راه بین المللی شدن و تقویت دیپلماسی علمی بین المللی است.



1399/07/30
13:22:35
5.0 / 5
916
تگهای خبر: اقتصاد , دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است