امروز آخرین فرصت شركت در انتخابات كانون های فرهنگی دانشگاه تهران

امروز آخرین فرصت شركت در انتخابات كانون های فرهنگی دانشگاه تهران مهلت شركت در انتخابات انجمن های علمی دانشجویی و كانون های دانشجویان دانشگاه تهران امروز ۱۸ مهر ماه آخر می پذیرد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی دانشگاه تهران؛ انتخابات کانون های فرهنگی دانشجویان این دانشگاه روز ۲۸ مهر ۱۳۹۹ از ساعت ۹ تا ۲۲ از راه سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس cultural.ut.ac.ir برگزار می گردد.
مطابق ماده ۱۵ آیین نامه کانون ها، اعضای شورای مرکزی هر کانون از بین اعضای مجمع عمومی کانون (اعضای هر کانون) انتخاب می شوند.
در این راستا ثبت نام برای کاندیداتوری شورای مرکزی کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی از بین اعضای هر کانون تا امروز ۱۸ مهرماه به صورت غیرحضوری و از راه سامانه های ارتباطی معاونت فرهنگی و دانشجویی پردیس و دانشکده های دانشگاه تهران، صورت خواهد گرفت.
ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران از امروز سه شنبه ۸ مهر شروع شده بود و طبق اعلام دانشگاه تهران قرار بود تا ۱۴ این ماه ادامه داشته باشد که مهلت آن تمدید گردید.




منبع:

1399/07/18
21:57:37
5.0 / 5
1055
تگهای خبر: دانشگاه , شركت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است