رئیس دانشگاه خبرداد

آغاز همكاری علمی و آموزشی دو دانشگاه امیركبیر و الخلیج عمان

آغاز همكاری علمی و آموزشی دو دانشگاه امیركبیر و الخلیج عمان به گزارش زارا رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیر از برنامه همكاری دو دانشگاه الخلیج عمان و امیركبیر در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری اطلاع داد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در نشست با معاون دانشگاه الخلیج عمان اظهار داشت: دو کشور ایران و عمان از نظر سیاسی و فرهنگی همواره ارتباط خوبی داشته اند ازاین رو برنامه ریزی شده تا ارتباط علمی و آموزشی میان دانشگاه های این دو کشور ایجاد شود.
وی ادامه داد: درحال حاضر تنها فعالیت دانشگاه ها در حوزه آموزش نیست بلکه مبحث مراکز رشد و تحقیقات هم در فعالیتهای دانشگاه ها مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: این دانشگاه برنامه دارد در حوزه های مختلف آموزش، پژوهش و فناوری با دانشگاه الخلیج عمان همکاری کند. دامنه همکاری این دو دانشگاه زیاد است که امیداوریم در خلال این همکاری تمامی حوزه ها مورد توجه قرار گیرد.
دکتر معتمدی عنوان کرد: قرار گرفتن در دانشگاه های نسل سوم از ارکان اصلی برنامه راهبردی دانشگاه است ازاین رو برای تحقق این مورد قدم های اجرایی خوبی برداشته است که قادر هستیم این تجربیات را به دانشگاه الخلیج عمان منتقل نماییم و از تجربیات این دانشگاه در این عرصه هم استفاده نماییم.
در ادامه دکتر امیر گل رو مدیرکل همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم در حاشیه این نشست اظهار داشت: در این جلسه عدوانی معاون دانشگاه الخلیج کشورعمان حضور داشت که وی جزو سرمایه گذاران دانشگاه و از سرمایه گذاران مرکز رشد کشور عمان است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، وی افزود: برپایه برنامه ریزی صورت گرفته مقرر است دو دانشگاه صنعتی امیرکبیر و الخلیج عمان در سه زمینه آموزش، پژوهش و فناوری همکاری داشته باشند که مقرر است سه پروپزال به دانشگاه طی دو هفته عرضه شود.
مدیرکل همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: همینطور مقرر است برنامه آموزشی مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و یا غیرحضوری راه اندازی شود.
دکتر گل رو با اشاره به اینکه دانشگاه الخلیج عمان برنامه مشترک با دانشگاه های کشور انگلیس دارد، تصریح کرد: مقرر است این دانشگاه با دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه فناوری نانو هم همکاریهای مشترک داشته باشد.
وی اظهار داشت: همینطور برنامه داریم شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده های دانشگاه را هم به دانشگاه الخلیج عمان مرتبط نماییم.



1399/07/06
15:18:04
5.0 / 5
1152
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , زمینه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است