در گزارش زارا اعلام شد

۱۵ هزار واحد مسكن مهر پردیس در خرداد به مالكان تحویل می شود

۱۵ هزار واحد مسكن مهر پردیس در خرداد به مالكان تحویل می شود زارا: مدیر اجرایی مسكن مهر شركت عمران شهر جدید پردیس از تحویل 15 هزار واحد مسكن مهر در این شهر جدید در خرداد ماه امسال آگاهی داد.



علی اصغر جاودان فر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلان اینکه فعالیت بخش های مختلف شرکت عمران پردیس برای انجام اقدامات مورد نیاز مراجعان شروع شده، گفت: از شروع اردیبهشت ماه، دفتر کارگزاری مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس بازگشایی شده و متقاضیان می توانند برای انجام امور اداری خود همچون ثبت نقل و انتقالات واحدهای مسکن مهر و دریافت اسناد ۵ برگی به این دفتر مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: پروتکل های بهداشتی نیز به این شرکت عمران ابلاغ گردیده و در هنگام ورود ارباب رجوع، از آنها تب سنجی به عمل می آید؛ ضمن اینکه از مراجعان درخواست می شود تا نسبت به زدن ماسک و پوشیدن دستکش اقدام نمایند و اگر نداشته باشند، به آنها ماسک و دستکش داده می شود.
مدیر اجرایی مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به لغو برگزاری مراسم تحویل ۱۵ هزار واحد مسکن مهر به دنبال انتشار ویروس کرونا، اظهار داشت: بنا داریم در خرداد ماه ۱۵ هزار واحد مسکن مهر را به ترتیب تشکیل پرونده از طرف متقاضیان، به آنها تحویل دهیم.


منبع:

1399/02/05
20:51:11
5.0 / 5
2568
تگهای خبر: بهداشت , شركت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است