۱۰ بهمن آخرین مهلت درخواست خوابگاه دانشجویان علوم پزشكی تهران

۱۰ بهمن آخرین مهلت درخواست خوابگاه دانشجویان علوم پزشكی تهران زارا: ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود نیمسال دوم دانشگاه علوم پزشكی تهران متقاضی خوابگاه(مقاطع عمومی) از روز یكشنبه یكم بهمن ماه ۹۶ شروع شده است و دانشجویان تا ۱۰ بهمن ماه فرصت دارند جهت ارسال درخواست خوابگاه، با استفاده از سامانه اقدام نمایند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دانشجویان جدیدالورود نیمسال دوم شهرستانی(غیر بومی) دانشگاه علوم پزشكی تهران، می توانند بعد از آخر ثبت نام آموزشی و با دریافت شماره دانشجویی به سامانه اسكان دانشجویان به نشانی http: //eskan. tums. ac. ir رجوع و درخواست تقاضای اسكان خویش را ارسال نمایند.
ثبت نام فقط به منزله درخواست است و مدیریت امور خوابگاه ها، طبق آیین نامه و مقررات عمومی و انضباطی خوابگاه های دانشجویی، بعد از بررسی فرم تقاضانامه نسبت به اسكان دانشجویان بر مبنای مقطع، دانشكده و امكانات موجود در صورت داشتن فضا در خوابگاه های دانشجویی اقدام می كند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تهران، سامانه اسكان تا ۱۰ بهمن ماه جهت ارسال درخواست دانشجویان آماده دریافت است و بعد از آن امكان ارسال تقاضانامه وجود ندارد و مطابق آیین نامه، حداقل یك نیمسال تحصیلی به دانشجویی كه در زمان مقرر درخواست ارسال نكرده است، خوابگاه واگذار نمی گردد.



1396/11/03
13:35:33
5.0 / 5
4203
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است