جزئیات مسابقه ای در چارچوب پویش در خانه با كتاب می مانیم

جزئیات مسابقه ای در چارچوب پویش در خانه با كتاب می مانیم به گزارش زارا داوطلبان شركت در مسابقه كتابخوانی ˮدر خانه با كتاب بمانیمˮ تا ۲۵ فروردین ۹۹ فرصت دارند در این مسابقه شركت نمایند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با عنایت به شیوع بیماری ناشی از ویروس كرونا نسبت به برگزاری مسابقه ویژه كتابخوانی با عنوان پویش "در خانه با كتاب می مانیم" اقدام نموده است،
دانشجویان علاقه مند به شركت در این مسابقات كه ثبت نام آن از ۲۸ اسفند شروع شده است، تا ۲۵ فروردین ۹۹ می توانند در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس www.ec.nahad.ir ثبت نام كرده و با انتخاب پویش دانشجویی "در خانه با كتاب می مانیم" وارد روند مسابقه شوند.
به گزارش مركز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مسابقه فوق در سه سطح اول یك كتاب، دوم دو و سوم سه كتاب برگزار می شود، دانشجویان باید در ابتدای ثبت نام یكی از سطوح را برای مسابقه انتخاب نماید.

همینطور هر كتاب به سه بخش تقسیم شده و هر بخش یك آزمون میانی كوتاه خواهد داشت و در انتها یك آزمون جامع از هر سه بخش گرفته خواهد شد.
بر مبنای اعلام این مركز، شرط ورود به آزمون بعدی قبولی در آزمون قبلی است و در صورت عدم قبولی در آزمون اول پس از ۲۴ ساعت امكان مجدد شركت در آزمون فراهم خواهد شد.
همینطور شرایط سوالات و قبولی در آزمون فوق به این صورت است كه تعداد سوالات سه مرحله اول نهایتا ۵ سوال در هر مرحله است و معیار قبولی در سه آزمون اول (آزمون های میانی ) پاسخ به ۳ سوال از ۵ سوال است.
همینطور معیار قبولی در آزمون نهایی (آزمون جامع از كل كتاب) كسب نمره ۱۵ از ۲۰ نمره است.
آزمون سطح یك ۸ و سطح دو ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۹ شروع می شود و شروع آزمون سطح سه متعاقبا اعلام خواهد شد (حدودا اواخر فروردین ماه ۱۳۹۹).
همینطور قرعه كشی این مسابقه در تاریخ ۲۹ فروردین از راه صفحه رسمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در اینستاگرام به آدرس @nahadaizu برگزار می شود.



1399/01/02
16:10:14
5.0 / 5
2986
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است