سامانه كاریابی چراغ، راهی برای استخدام بهینه و سریع!

سامانه كاریابی چراغ، راهی برای استخدام بهینه و سریع! به گزارش زارا پیدا كردن شغل مناسب بعنوان یكی از بزرگترین دغدغه ها و چالش های موجود در تمام جوامع است.



به گزارش زارا به نقل از مهر، به صورت كلی كارجویان در جوامع مختلف به سه دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول افراد بی تجربه و یا فارغ التحصیلانی هستند كه اخیرا موفق به كسب مدرك شده اند و به دنبال دستیابی به نخستین تجربه ی شغلی خود می باشند. دومین گروه، آنهایی هستند كه به هر علتی كار قبلی خویش را از دست داده اند و در جستجوی شغل جدید، صفحات استخدامی چندین سامانه كاریابی در اینترنت را زیر و رو می كنند. دسته ی سوم هم كسانی هستند كه شاغل هستند و جهت رسیدن به شرایط بهتر و پیشرفت كاری، تصمیم به تغییر شغل گرفته اند. در هر صورت پیدا كردن شغل مناسب بعنوان یكی از بزرگترین دغدغه ها و چالش های موجود در میان تمام این افراد می باشد. این روزها با وجود پیچیدگی هایی كه در راه كاریابی وجود دارد، یافتن یك شغل خوب به راحتی امكان پذیر نیست. از طرفی افراد، طالب انتخاب مشاغل به هوشمندانه ترین شكل ممكن می باشند.
حال اگر پای صحبت های كارفرمایان و مدیران منابع انسانی بنشینیم، خواهیم دید كه آنها هم در فرایند ی استخدام با مشكلات عدیده ای مواجهند. این افراد از اینكه برای جذب نیروهای متخصص، هزینه و زمان زیادی را صرف می كنند، گله مند هستند. مسلماً، اگر یك سازمان جهت یافتن نیروی جدید و ماهر با ناكامی های مختلف روبرو شود، مجبور به صرف هزینه ی بیشتری می باشد. درج آگهی استخدام در اینترنت به صورت مكرر و یا آموزش نیروهای بی تجربه، مخارج بالا و اضافی را بر دوش اینگونه شركت ها تحمیل خواهد نمود. پس چه باید كرد؟ واقعاً چه كسی (یا چه كسانی)، می توانند تمام این مسائل را حل كنند؟ خبر خوب این است كه تعداد زیادی سایت و پلت فرم خوب استخدامی همچون سامانه كاریابی چراغ، توانسته اند با در نظر گرفتن استراتژی های مناسب، در این حوزه موثر واقع شوند. این سامانه هر آنچه را كه برای یك زندگی شغلی ایده آل لازم دارید، در اختیارتان قرار می دهد.
تست های شخصیت شناسی ابزاری برای شناخت توانمندی ها
جورج ونسل می گوید: شغل ایده آل شغلی است كه با علایق شخصی، مهارت ها، توانایی ها، ارزش ها و سبك زندگی شخصی شما سازگار باشد. امكان دارد شغلی مثل خوانندگی بی نظیر باشد؛ اما شاید این شغل با مهارت یا شخصیت شما هم خوانی نداشته باشد. در واقع شغل متناسب شغلی است كه حسی مثبت به زندگی شما القا می كند. بنابراین بهتر است كه قبل از انتخاب شغل، با خودتان روراست باشید و علایق و نقاط قوت خویش را بشناسید. برای انجام این كار می توانید از تست های شخصیت شناسی موجود در سامانه كاریابی چراغ استفاده نمایید. تمامی این تست ها متناسب با استانداردهای روز دنیا می باشند و شما می توانید تیپ شخصیتی خویش را توسط آنها بشناسید. همینطور متولیان امر استخدام هم می توانند با بهره گیری از این تست ها، در فرایند گزینش كارجویان با خطاهای كمتری مواجه شوند. ازاین رو كارجویان و كارفرمایان باید دقت و توجه لازم در استفاده از این آزمون های شخصیت شناسی را به كار گیرند.
آشنایی با مهارتهای لازم برای موفقیت در یك موقعیت شغلی
موفقیت و پیشرفت در هر شغلی، نیازمند داشتن یك سری مهارتهای فردی و تخصصی خاص می باشد. در بخش جستجوی شغل از سامانه كاریابی چراغ، توضیحاتی راجع به هركدام از مشاغل عرضه شده است. شما می توانید ضمن استفاده از این مطالب، با مشاغل و مجموعه توانمندیها و مهارت های لازم برای موفقیت در آن موقعیت شغلی، آشنا شوید. همینطور با نگاهی به آگهی های شغلی انتشار یافته در سامانه، می توانید مهارت های عمومی و فنی لازم برای استخدام در یك شغل را بدانید. تفاوتی ندارد كه میزان تحصیلات شما چیست و فارغ التحصیل كدام رشته هستید. شما قادر خواهید بود كه با تقویت مهارتهای گفته شده در خود و ارتقای رزومه ی كاری به شغل مورد نظرتان دست یابید.
وجود پنل جستجوی پیشرفته در سامانه كاریابی
چراغ، با عرضه ی یك بانك اطلاعاتی مدون از مشاغل، شما را در یافتن هر چه سریع تر شغل دلخواهتان یاری می دهد. كارجویان عزیز می توانند بر مبنای رشته ی تحصیلی و نوع همكاری (تمام وقت، پاره وقت و كارآموزی) به جستجوی مشاغل مورد نظرشان بپردازند. در هر كجای كشور كه باشید می توانید از بخش آگهی های استخدام در این سامانه كاریابی استفاده نمایید. همانطور كه در قسمت قبلی بیان كردیم، این بخش راهنمای خیلی خوبی برای آشنایی با نیازهای مهارتی مشاغل می باشد.
مقالات و آموزش های مفید در سامانه كاریابی
پروسه ی استخدام و كاریابی برای كارفرمایان و كارجویان، همواره با مسائل و چالش هایی همراه بوده و هست. اگر بتوانیم در رویارویی با چنین مواردی عاقلانه ترین تصمیمات را اتخاذ نماییم و هوشمندانه عمل نماییم، اساسا این فرایند برایمان جذاب تر و دلنشین تر خواهد بود. برای مثال آشنایی با اصول لازم برای موفقیت در مصاحبه ی شغلی می تواند به تاثیرگذاری بیشتر شما كمك نماید. یك مصاحبه ی كاری خوب، این حس را به شما القا می كند كه توانمند هستید و مورد پذیرش عده ای قرار گرفته اید. در قسمت آموزش و بلاگ سامانه كاریابی چراغ، بعضی از فوت و فن های ضروری برای مصاحبه ی شغلی در چارچوب ویدئو و متن موجود می باشد. به صورت كلی مقالات و آموزش های ویدئویی از این قبیل در اختیار كاربران قرار دارد كه به آنها جهت موفقیت در امر استخدام، كمك شایانی می نماید.
آشنایی با سازمانهای آگهی دهنده در سامانه كاریابی
در روش های سنتی كاریابی، كارفرمایان معمولاً از معرفی نام شركت آگهی دهنده اجتناب می كردند. بنابراین خیلی از متقاضیان استخدام، در روز مصاحبه با آن شركت آشنا می شدند. حتی اگر تمام مراحل مصاحبه هم به خوبی پیش می رفت اما گاهی عواملی همچون بعد مسافت و محیط كاری متفاوت با انتظارات كارجو، باعث عدم تمایل وی به شروع همكاری با سازمان می شد. چراغ برای رفع همین مشكل، مبادرت به معرفی شركت ها در بخش جستجوی آگهی های استخدام كرده است. در حقیقت، این سامانه كاریابی اطلاعاتی كلی راجع به سازمان ها را در اختیار كارجویان قرار داده است. اگر پیش از انتخاب یك شغل بتوانیم به اطلاعات كافی راجع به خدمات، محصولات، قوانین و فرهنگ كاری جاری در آن محیط شغلی دست یابیم، بهتر تصمیم خواهیم گرفت.
امكان ایجاد و اشتراك رزومه حرفه ای در سامانه كاریابی چراغ
رزومه، معرفی نامه ای است كه هر شخص با عنایت به توانایی ها، مهارت ها، میزان تحصیلات و سوابقی كه دارد، آنرا به كارفرمایان عرضه می دهد. یك رزومه ی كاری در عین مختصر بودن باید اطلاعات جامع و كاربردی راجع به كارجو در اختیار مدیران استخدام قرار دهد. در واقع، رزومه باید بگونه ای نوشته شود كه به راحتی قابل بررسی باشد و همینطور كارفرما را كنجكاو به مصاحبه ی حضوری با شما نماید. وجود رزومه ساز حرفه ای و مجانی در سامانه كاریابی چراغ، به شما این امكان را می دهد تا به شكل كاملاً طبقه بندی شده و حرفه ای در چندین قالب گرافیكی جذاب، لیستی از داشته های خویش را منعكس نمایید.
چراغ، با عرضه ی تركیبی هوشمندانه و جدید از فرصت های شغلی، منابع آموزشی، تست های شخصیت شناسی و رزومه ساز دانست كه تا حد زیادی توانسته است نیازهای كارجویان و كارفرمایان را برطرف نماید. در صورت استفاده ی صحیح از این سامانه كاریابی می توانید به بهترین و سریع ترین شكل ممكن استخدام شوید و یا استخدام كنید! بنابراین از كلیه ی علاقمندان دعوت می نماییم تا از جامع ترین و پیشرفته ترین سامانه كاریابی، آموزش و استخدام در ایران بازدید نمایید و خودتان تغییر را احساس كنید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1398/12/25
23:02:53
5.0 / 5
2951
تگهای خبر: آموزش , ارز , استاندارد , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است