معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی تهران اعلام كرد
اسکان دانشجویان در نیمی از ظرفیت خوابگاه ها
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تکیه بر این که ظرفیت ایده آل برای اسکان دانشجویان این دانشگاه باید ۳۳۰۰ نفر باشد، اظهار داشت: باتوجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی، بیشتر از ۲۳۰۰ دانشجو را در خوابگاه ها نمی توانیم اسکان دهیم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۷:۴۷:۳۰