در جلسه فوق العاده شورای دانشگاه شهیدبهشتی عنوان شد؛
وظیفه ای در برابر خوابگاه دانشجویان سنواتی نداریم
به گزارش زارا، رئیس دانشگاه شهیدبهشتی اظهار داشت: دانشگاه بعنوان جایگاه تولید علم و دانش، سلسله مراتب فرماندهی و از بالا به پایین حاکم نیست، هر عضو دانشگاه خود باید چراغی بیفروزد. همه باید احساس نماییم که متعلق به خانواده بزرگ دانشگاه هستیم؛ اگر همکار و عضو هیئت علمی عملکرد متفاوتی دارد باید با گفتگو و مذاکره مبحث را مدیریت نماییم.
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۰۹:۴۷:۵۸