عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران مطرح كرد؛
بخشنامه انضباطی جدید سبب خشونت بیشتر می شود
به گزارش زارا، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن انتقاد از تغییرات بخشنامه انضباطی دانشجویان اظهار داشت: مسئولان همانطور که دوست دارند با فرزندانشان رفتار شود با ˮفرزندان وطنˮ برخورد کنند. بازداشت، بخشنامه های انضباطی و احکام قضایی نمی توانند راه حل و حلال مشکلات باشند. استفاده از این راه حل ها رفتن به بیراهه است.
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۲۲:۰۴:۱۰