اقدام جالب آژانس تبلیغاتی راز در الكامپ 98

اقدام جالب آژانس تبلیغاتی راز در الكامپ 98 زارا: سال ها است كه تبلیغات، به كسب و كارها برای پیشرفت كمك می نماید.



به گزارش زارا به نقل از مهر، تبلیغاتی كه به افزایش درآمد اقشار مختلف جامعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم كمك كرده و روزانه به تبلیغ كننده ها و كسب و كارهای بسیاری سود می رساند.
در این میان نوعی تبلیغ وجود دارد كه این روزها مركز توجه اكوسیستم تبلیغات ایران است و ۴۵ درصد از بازار تبلیغات را به خود مختص كرده است. می دانید تبلیغات در شبكه های اجتماعی چطور در ایران آغاز شد؟ این مساله رازی بود كه با حضور آژانس تبلیغاتی راز در الكامپ، فاش شد. راز نخستین بود...
اهداف دیجیتال ماركتینگ
دیجیتال ماركتینگ راهی است برای ترویج برند و دستیابی به اهداف آن در فضای آنلاین و دیجیتال. كشور ما ۸۱.۵ میلیون نفر جمعیت دارد كه ۵۶.۷ میلیون نفر آنها كاربر اینترنت هستند. این اعداد بازار بسیار وسیعی را برای كسب و كارها فراهم نموده اند. با دیجیتال ماركتینگ می توانیم برند بسازیم، شغل ایجاد نماییم، كسب درآمد نماییم و در دنیای نامحدود دیجیتال، اهداف مشخص تعیین كرده و به آنها دست یابیم.
دیجیتال ماركتینگ ۵ هدف كلی دارد: افزایش فروش، نزدیك شدن به مشتریان، خلق ارزش، ذخیره منابع و افزایش آگاهی مردم از برند. این اهداف بدون داشتن یك استراتژی مشخص قابل دستیابی نیستند. پیش از هر اقدام، ما باید بدانیم كه چرا، چگونه، چه زمانی و با چه وسیله و محتوایی باید اقدام نماییم. دنیای دیجیتال بسیار مهربان است، اگر هر كسب و كار در راه درست خود قدم بردارد و با مشورت گرفتن از متخصصان هر حوزه مناسب ترین كار را برای خود انجام دهد، شاهد از بین رفتن هیچ برندی نخواهیم بود. شاید راز یاری دهنده باشد.

راز دیجیتال ماركتینگ ایران
دیجیتال ماركتینگ در ایران عمر كوتاهی دارد و چند سالی است كه بیشتر از قبل به رشد اقتصاد كمك كرده است. در سال ۹۴ یك راز در این اكوسیستم متولد شد و تحولات عظیمی را در دنیای تبلیغات ایران ایجاد كرد. این راز، آژانس تبلیغاتی راز است. آژانس تبلیغاتی راز برای نخستین بار با اجرای تبلیغات سازمان های بزرگی همچون ایرانسل، بانك ملت،
امروزه راز با ۵۰۰۰ كانال، ۳۰۰۰ پیج، بیشتر از ۳۵۰ اینفلوئنسر بزرگ و كوچك و بالای ۱۰۰ اینفلوئنسر در توییتر فارسی ارتباط مستقیم و بدون واسطه دارد. رازی كه از آن سخن می گویم ظرفیت كسب ۵۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون بازدید روزانه در شبكه های اجتماعی را دارد و در الكامپ ۹۸، درخشش خودرا چند برابر كرد.
راز در الكامپ ۹۸
حضور آژانس تبلیغاتی راز در الكامپ ۹۸ با چالش های بسیاری همراه بود و داستان تا مرز عدم حضور هم پیش رفت اما نهایتاً غرفه ی ۱۶۳۳ در سالن ۸و۹ به رنگ نارنجی درآمد و آژانس تبلیغاتی راز به همراه شریك تجاری خود مجموعه دیبانژ، در این نمایشگاه حاضر شد. در این ۴ روز صاحبان كسب و كار و فعالان دیجیتال ماركتینگ سوال های خیلی از رازی ها پرسیدند و از مشاوره های بلاعوض بهره مند شدند. اما بازگشت كنندگان غرفه راز تنها سوال نمی پرسیدند...
تجدید دیدار رازی ها
مخاطبان راز تنها برای مشاوره بلاعوض به این غرفه بازگشت نمی كردند، بلكه برخی از آنها همكاران و دوستان قدیمی راز بودند كه جهت تجدید دیدار و صحبت های كاری جدید آمده بودند. عده ای از این میهمانان آقای احد عظیم زاده كارآفرین برتر، آقای محمد سمیعی مدیر بازاریابی ریحون، آقای احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران و خانم ستاره ایوبی مشاور حقوقی صنعت دیجیتال بودند.

اگه رازی نشدی با من
خلاقیت بچه های اژانس تبلیغاتی راز در الكامپ هم شكوفا شد. رازی ها با طراحی ماسك های جذابی كه نماد شبكه های اجتماعی در وجه های آن دیده می شد كارتی را پخش می كردند كه روی آن نوشته شده بود <اگه رازی نشدی با من>. گشتن با این ماسك ها و شوخی رازی ها با بازدید كنندگان الكامپ ۹۸ توجه خیلی از حاضران را به آژانس تبلیغاتی راز جلب كرد.
راز چه كاری انجام می دهد؟
سرعت پیشرفت راز به سبب ارتباط بدون واسطه اش با هزاران ادمین در شبكه های اجتماعی بسیار زیاد بود؛ تا جایی كه این گروه تبلیغاتی در سال ۱۳۹۶ به یك آژانس تبلیغاتی تمام خدمت تبدیل شد كه تمام نیازهای كسب و كار را برطرف می كرد. آژانس تبلیغاتی راز خدمات خودرا در هشت گروه اصلی ارائه می دهد: تبلیغات در شبكه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، تبلیغات شخصی سازی شده، كمپین های ۳۶۰ درجه دیجیتال، تبلیغات تضمینی، تبلیغات وب، تبلیغات درون اپلیكیشنی و خدمات فنی.
مشتریان راز می توانند تمام مراحل ماركتینگ و زیرساختی خودرا به این تیم بسپارند و با خیال راحت استراتژی های خودرا پیش ببرند. آژانس تبلیغاتی راز به سبب ارتباط بدون واسطه با تبلیغ كنندگان، مناسب ترین قیمت را ارائه می دهد و تمام تبلیغات را به صورت هدفمند و در دسته بندی های مناسب كسب و كار اجرا می كند.این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1398/05/03
11:12:55
5.0 / 5
3366
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است