مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه استعفا داد

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه استعفا داد زارا: فرشید گلزاده كرمانی كه از سال ۹۳ مسئولیت فروشگاه های زنجیره ای رفاه را برعهده گرفت، در مدت كوتاهی موفق شد این مجموعه ورشكسته را رونق دوباره ای ببخشد.



به گزارش زارا به نقل از مهر، علت و انگیزه این استعفا با وجود كارنامه موفق مدیریتی او هنوز مشخص نمی باشد، اما به احتمال زیاد گلزاده برای میدان دادن به سایر مدیران جوان و با انگیزه چنین تصمیمی گرفته است. هرچند او یكی از مدیران جوان و با انرژی مجموعه های اینچنیی در سال های اخیر بود اما با چنین تصمیمی می توان حدس زد كه بزودی او سكانداری مجموعه ای دیگری را برعهده می گیرد.
مدیریت مبتی برجدیدترین اصول علم مدیریت از شاخصه های اصلی گلزاده بود. این دانش آموخته بهترین دانشگاه های داخلی و خارج از كشور با استفاده از آخرین روش های مدیریتی، مجموعه رفاه را بعنوان یكی از بزرگترین شبكه های توزیع در كشور، با بازطراحی و اصلاح اساسی در بخش های مختلف، دوباره احیا كرد.
بهره گیری از اصول مدیریتی مدرن در كنار ارتباط و تعامل سازنده با نیروهای زیرمجموعه سبب شد تا فروشگاه های رفاه كه در زمان دولت دهم با انبوهی از مشكلات و كمبودهای مالی دست و پنجه نرم می كرد، طی مدت كمتر از ۴ سال چنان متحول شود، كه این مجموعه یكی از بهترین برندهای فروشگاه های زنجیره ای در كشور لقب بگیرد. گلزاده با اتكا به توان نیروهای متخصص و هم استفاده از متدهای جدید مدیریت سازمان ها موفق شد تعداد فروشگاه های مجموعه رفاه را در مدت سه سال و چند ماه به عدد ۲۲۰ برساند و در عین حال این مجموعه عظیم با هزاران پرسنل را به یك بنگاه موفق، سربلند و سودآور خصوصی تبدیل كند.

علاقه مندی پرسنل و برخورد نزدیك و صمیمی با آنها همچون اقدماتی بودكه سبب شد، نیروهای این مجموعه بزرگ با انگیزه و شادابی بیشتری به مشتری های رو به افزایش رفاه خدمات بدهند. فروشگاهی با ۷ میلیون مشتری و سودآوری بالای ۱۵۰ درصد، راه اندازی ۷۰ فروشگاه جدید و بازسازی كامل ۸۰ فروشگاه جدید گوشه ای از اقدامات انجام شده در زمان مدیریت گلزادت در راس این مجموعه بوده است.
حمایت واقعی از تولید كننده داخلی و درعین حال فروش محصولات با كیفیت و مهم تر از آن با نازل ترین قیمت ممكن به مشتری های چند میلیونی از دیگر اقداماتی بود كه در این مدت انجام شد. فروشگاه های زنجیره ای رفاه در زمان تصدی گیری گلزاده در زمینه برندیگ كالاهای ایرانی هم عملكرد درخور تحسینی داشت. به صورتی كه خیلی از محصولات داخلی كه تنها به علت ضعف در بسته بندی و عدم عرضه مناسب سهمی از فروش بازار نداشتند، با استفاده از امكانات این مجموعه به فروش فوق العاده ای دست پیدا كردند.
در مجموع می توان گفت گلزاده نمونه یك مدیر جوان و با انگیزه ای بود كه كشتی به گل نشسته رفاه را به سامان رساند و این مجموعه را با سودآوری قابل توجه، مشتری چندمیلیون نفری، عملكرد موفق اقتصادی و همسو با سیاست های كلی اقتصادی چون پشتیبانی از كالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی به نفرات پس از خود تحویل داد. باشد كه بزودی از تجربیات این مدیر موفق در سایر حوزه و بخش های مشابه استفاده گردد.

1397/04/10
14:20:45
5.0 / 5
2293
تگهای خبر: اقتصاد , برند , فروش , فروشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است