در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات

شروع به كار سامانه نوین ارتباط با مشتریان كارگزاری دلیران پارس

شروع به كار سامانه نوین ارتباط با مشتریان كارگزاری دلیران پارس به گزارش زارا سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس در جهت تقویت تعاملات دو سویه و عرضه هر چه بهتر و سریعتر خدمات بر روی شماره تماس ۴۱۵۶۵۰۰۰ شروع به کار کرد.



به گزارش زارا به نقل از مهر، واحد ارتباط با مشتریان (CRM) در جهت یکپارچه سازی کانال های ارتباط با مشتریان و همینطور بعنوان مرکز و نقطه دسترسی مشتریان به انواع خدمات سهامداری و بورس ها به راه افتاده است.
این واحد با استفاده از انواع فناوری های روز کامپیوتری، تلفن و نمابر در خدمت مشتریان است و مراجعان می توانند در اسرع وقت پاسخ به پرسش های خویش را در زمینه خدمات مختلف بورسی و سهامداری دریافت نمایند.
ارتقای سطح خدمت رسانی متناسب با نیاز مشتریان، پشتیبانی از خدمات عرضه شده در جهت رفع ابهامات و مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرایندهای اطلاع رسانی به مشتریان، سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی، ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع و عرضه مشاوره های مورد نیاز همچون اهداف راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان شرکت کارگزاری دلیران پارس است.
کارگزاری دلیران پارس همینطور روی سامانه ارتباط با مشتریان خود خدماتی چون اطلاعات شعب کارگزاری در سرتاسر کشور، وضعیت برگزاری دوره های آموزشی، خدمات در ارتباط با کد سهامداری و … را عرضه می کند.
همچنین سامانه نوین این امکان را در اختیار کارگزاری قرار داده است که از نگاه و تجربه مشتریان خود در روند خدمات رسانی بهره مند شده و فرآیندهای موثرتری را در برنامه ریزی های آتی به کار گیرد.
مشتریان کارگزاری دلیران پارس می توانند با شماره گیری ۴۱۵۶۵۰۰۰ از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1399/11/30
11:58:54
0.0 / 5
757
تگهای خبر: آموزش , بورس , خدمات , زمینه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است