مدیرعامل بیمه كوثر اهداف برگزاری جشنواره ملی صنعت بیمه را تشریح كرد:

افزایش ضریب نفوذ بیمه، مهم ترین هدف

افزایش ضریب نفوذ بیمه، مهم ترین هدف زارا: پیوند هنر و صنعت بیمه می تواند آحاد جامعه را با ظرفیت های این صنعت و مزایای پوشش های بیمه ای بیش از پیش آشنا كند.



به گزارش زارا به نقل از مهر، مجید مشعلچی فیروزآبادی، ضمن بیان مطلب فوق اشاره کرد: این پیوند تأثیر بسزایی در افزایش آگاهی مردم از مفاهیم بیمه ای خواهد داشت و بهره گیری از زبان هنر در بیان مفاهیم بیمه ای بسترهای خرید بیمه نامه در بین عموم جامعه را فراهم می آورد.
وی با تاکید بر اینکه رسالت صنعت بیمه، کاهش نگرانی های مردم است و اگر دغدغه بیمه را به مسئله جدی کشور مبدل نماییم، اطمینان و آرامش در جامعه حکم فرما خواهد شد، تصریح کرد: صنعت بیمه در ایران، با وجود اثر بی نظیری که می تواند در کاهش دغدغه های مردم داشته باشد، هنوز نتوانسته نظر اکثریت افراد جامعه را به سمت خود جلب نماید و از رشد مناسبی برخوردار شود.
مدیرعامل بیمه کوثر درباره اهداف شرکت بیمه کوثر از برگزاری جشنواره ملی صنعت بیمه اظهار داشت: با وجود تلاش هایی که در سال های اخیر برای توسعه این صنعت انجام شده است، هنوز بیمه در کشور ما از جایگاه مناسبی که شایسته آن باشد برخوردار نیست و با توجه به این که عرضه گسترده پوشش های بیمه ای یکی از مهم ترین مؤلفه های ارتقا و بهبود سطح رفاه اجتماعی است؛ تنها راهکار برای توسعه و بالا بردن جایگاه صنعت بیمه در کشور، فرهنگ سازی مناسب و اطلاع رسانی درست است که موجب می شود صنعت بیمه در ایران نسبت به سایر کشورها از قافله عقب نماند. مهم ترین فعالیت در این راه، تقویت باور بیمه ای در هنرمندان است که می تواند زمینه ساز خلق آثار هنری در صنعت بیمه شود.
مجید مشعلچی فیروزآبادی برگزاری جشنواره صنعت بیمه را با اهدافی همچون آشنا کردن عموم مردم با موضوع بیمه و اطلاع رسانی درباب فعالیت ها و خدمات بیمه ای هم راستا دانست و اضافه کرد: تبدیل ایران به پایگاه فیلم های در رابطه با مسائل بیمه و استفاده از جایگاه هنر در پرداختن به موضوع بیمه، تولید آثار فاخر و اثرگذار در زمینه بیمه با هدف زندگی بهتر همچون اهداف برگزاری این جشنواره ملی است.
مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه آموزش، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی مناسب، ارائه خدمت های بیمه ای بر طبق نیاز مشتریان؛ جذاب کردن پوشش های بیمه ای و … همچون کارهایی است که می تواند موجب بالا رفتن ضریب نفوذ بیمه در کشور شود و هدف گذاری افزایش ضریب نفوذ بیمه از ۲.۴ درصد فعلی به ۷ درصد را به امری شدنی تبدیل کند، اشاره کرد: ارتقای کیفیت زندگی مردم در مقابل حوادث و بیماری ها یکی از وظایف فعالان صنعت بیمه است و طرح مباحث بیمه ای در چارچوب هنر نیز همچون برنامه های دیرینه صنعت بیمه است و اگر هنرمندان به صورت مستقیم با مؤلفه های بیمه ای سر و کار داشته باشند، پیام های بیمه ای آسان تر به مخاطبان منتقل خواهد شد.
وی اشاره کرد: با توجه به این که اگر محصولات بیمه ای همگانی شود، جامعه ای پویاتر و شاداب تر خواهیم داشت، تلاش بیمه کوثر و حمایت ما از برگزاری جشنواره ملی صنعت بیمه این است که در بالا بردن ضریب نفوذ بیمه سهمی داشته باشیم.
مدیرعامل بیمه کوثر با اعلان اینکه جمعیت کشور ما نسبت به جهان یک درصد است، اما حق بیمه های دریافتی ما نسبت به جهان ۰.۲ درصد است، اشاره کرد: در سال ۹۷ کل فروش بیمه در کشور و فروش صنعتی آن ۴۵ هزار میلیارد تومان بود که رقم قابل توجهی نیست و ضریب نفوذ بیمه هم که از تقسیم حق بیمه تولیدی به حجم تولید ناخالص داخلی به دست می آید هم اکنون عدد ۲.۴ را نشان میدهد که عدد قابل قبولی نیست و در این میان جذب هنرمندان و تولید آثار هنری در صنعت بیمه راهکاری اساسی برای فرهنگ سازی، توسعه فرهنگ بیمه و در نهایت، افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی توسعه فرهنگ بیمه را در گرو مسئولیت پذیری همه اقشار جامعه و همپنین اقتصاد، عملکرد شرکت های بیمه و فرهنگ بیمه را سه عامل مؤثر در افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه دانست و اشاره کرد: با ایجاد زیرساخت های لازم و ارائه پوشش های بیمه ای بر طبق نیاز عموم جامعه و در نهایت ایجاد آرامش و رضایت مردم این امر محقق می شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1399/06/03
13:42:46
5.0 / 5
1671
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , تولید , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است